  • 1. Data: 2005-04-29 21:40:46
    Temat: co mi grozi?
    Od: "Kusan" <m...@w...pl>

    Witam

    Mam takie pytanie mam kategorie do wojska A ale teraz studiuje jednak meczy
    mnei jedno co bedzie gdy wyjade na dluzej za granice do pracy i rzuce
    studia. Wojsko bedzie mnie scigac? Moge ponies jakies konsekwencje? bo wtedy
    nie jestem juz studnetem ani nie ma mnie w polsce.

  • 2. Data: 2005-04-29 22:22:07
    Temat: Re: co mi grozi?
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > Wojsko bedzie mnie scigac?

    Bilet Ci przyślą na adres domowy.

    > Moge ponies jakies konsekwencje? bo wtedy nie jestem juz studnetem ani nie
    > ma mnie w polsce.

    Dopóki Cię nie ma w Polsce, nie musisz się nimi przejmować.

  • 3. Data: 2005-04-30 09:35:10
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Michał* wrote in <news:d4ucbc$hgk$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Dopóki Cię nie ma w Polsce, nie musisz się nimi przejmować.

    może jeszcze warto się wymeldować?

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 4. Data: 2005-04-30 12:22:34
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    _ValteR_ wrote:

    > może jeszcze warto się wymeldować?

    Jak sie wymelduje to juz nie musi wyjezdzac, zeby miec od WKU swiety spokoj
    :)

    Pozdrawiam
    SDD