  • 1. Data: 2005-04-29 21:21:09
    Temat: protokol z rozprawy
    Od: Lazapatic <i...@m...sx>

    Witam

    Napisalem do sadu pisemko z prosba o przeslanie mi kopii protokolu z
    rozprawy. telefonicznie pani powiedziala mi ze taka kopia powinna do
    mnie dojsc po jakichs 2-3 tygodniach. mija juz 6 tydzien i nie mam
    zadnego odzewu z sadu: ani kopii, ani ze mi jej nie przesla, bo czegos
    tam nie dopelnile. czy jest mozliwosc, ze czegos nie zrobilem i sad nie
    chce mi teraz tej kopii przeslac? i czy sad nie powinien mi
    odpowiedziec, ze mi tej kopii nie przesle?
    TIA

  • 2. Data: 2005-04-29 21:27:35
    Temat: Re: protokol z rozprawy
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik "Lazapatic" <i...@m...sx> napisal w wiadomosci

    >czy jest mozliwosc, ze czegos nie zrobilem i sad nie
    > chce mi teraz tej kopii przeslac?

    A znaki oplaty sadowej 1 zl/ strone, jak rozumiem, nakleiles?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-04-30 11:38:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "Lazapatic" <i...@m...sx> napisal w wiadomosci

    > A znaki oplaty sadowej 1 zl/ strone, jak rozumiem, nakleiles?

    a taki protokol moze otrzymac kada osoba zainteresowana sprawa?
    Co w nim sie znjaduje (jezeli proces byl niejawny) ?

    P.

  • 4. Data: 2005-04-30 18:49:55
    Od: Lazapatic <i...@m...sx>

    Użytkownik Przemek R... napisał:

    > a taki protokol moze otrzymac kada osoba zainteresowana sprawa?
    > Co w nim sie znjaduje (jezeli proces byl niejawny) ?

    jestem strona w sprawie.

  • 5. Data: 2005-04-30 18:50:46
    Od: Lazapatic <i...@m...sx>

    Użytkownik SDD napisał:

    > A znaki oplaty sadowej 1 zl/ strone, jak rozumiem, nakleiles?

    nic nie naklejalem, poniewaz pani w sadzie poinformawala mnie, ze
    wystarczy napisac podanie, zadnych oplat nie ma.

  • 6. Data: 2005-04-30 19:31:57
    Od: Lazapatic <i...@m...sx>

    Użytkownik Lazapatic napisał:

    > nic nie naklejalem, poniewaz pani w sadzie poinformawala mnie, ze
    > wystarczy napisac podanie, zadnych oplat nie ma.
    chodzi o sad pracy

  • 7. Data: 2005-04-30 21:37:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Lazapatic" <i...@m...sx> napisał w wiadomości

    > jestem strona w sprawie.

    ja nie pytam czy jestes strona, zadaje ogolne pytanie, bo ciekaw jestem :)

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...