  • 1. Data: 2003-12-05 08:23:03
    Temat: co jest priorytetem do spłacania kredytu hipotecznego
    Od: "Magda" <M...@z...com.pl>

    Co jest priorytetem do ściągania przez bank niespłacanego kredytu
    hipotecznego, żyrant, czy hipoteka, której wartość w dniu brania kredytu
    jest dokłądnie taka jak teraz wynoszą zadłużenie+ odsetki

    Magda

  • 2. Data: 2003-12-05 09:04:48
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Co jest priorytetem do ?ci?gania przez bank niespłacanego kredytu
    > hipotecznego, żyrant, czy hipoteka, której warto?ć w dniu brania kredytu
    > jest dokł?dnie taka jak teraz wynosz? zadłużenie+ odsetki

    To bank wybiera ... a bank pojdzie najlatwiejsza droga. Jesli
    nieruchomosc da sie sprzedac, to pewnie ja sprzeda.