  • 1. Data: 2003-12-05 06:27:11
    Temat: Udostepnienie danych osobowych niebezpieczne ?
    Od: "Stev" <S...@g...pl>

    Mam nadzieje, ze pytanie na wlasciwa grupe.
    Czy jezeli poda sie podstawowe dane osobowe z adresem, peselem, NIP-em i nr
    dowodu osobistego, to czy posiadajacy takie dane może je wykorzystac na
    nasza niekorzysc? Przykladowo sfalszowac dowod i wziasc kredyt na nas lub
    tez w jakis inny sposob wyrzadzic nam szkode. W jaki sposob, po fakcie,
    mozna sie przed tym obranic i faktycznie co nam grozi?
    Niestety moja mama najpierw dziala a potem mysli. Dzwonil osoba, niby z
    NOM-u, ale po wykonaniu telefonu, ktory zreszta ta babka zostawila okazalo
    sie, ze taka tam nie pracuje!
    Mama teraz "posrana" a ja sądze, ze raczej ew zlodziejowi te dane nic nie
    dadza, a juz na pewno moja matka nie bedzie odpowiadala za to materialne.
    Jak to jest naprawde ?

  • 2. Data: 2003-12-05 08:23:23
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

> [...]
    nr
    > dowodu osobistego, to czy posiadajacy takie dane może je wykorzystac na

    Ewentualnie może przysyłac ulotki lub spamować w inny sposób

    >Przykladowo sfalszowac dowod i wziasc kredyt na nas

    Na umowie liczy się podpis.

    Bronek