  • 1. Data: 2004-10-26 12:31:16
    Temat: Kara umowna
    Od: "Mikołaj" <l...@s...com>

    Witam

    Jest umowa handlowa, w przypadku nie dotrzymania terminu występują kary
    umowne w wysokości jakiegoś procentu wartośco zamówiena za każdy dzień
    zwłoki.
    Czy mam wystawić fakturę na tę kwotę kary, czy załatwia się to w inny
    sposób? Jeśli w inny to jaki?
    Pozdr

  • 2. Data: 2004-10-26 13:24:03
    Temat: Re: Kara umowna
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 26 Oct 2004 14:31:16 +0200, Mikołaj naskrobał(a):

    np. nota odsetkowa.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org