  • 1. Data: 2003-11-10 11:36:18
    Temat: Prosze o porade.
    Od: "Marcin" <d...@p...onet.pl>

    Temat konsumencki ale może ktos mi doradzi...
    Zakupilem 3 mies temu garnitur firmy ....... za 829zł do swojego slubu.
    Sprzedawca strasznie go wychwalal, że jest z bardzo dobrego materialu i sie
    nie gniecie ( skrecał przy mnie rekawy). Sklad jego to welna 65% i jedwab
    35%. Faktycznie był bardzo ładny i sie skusilem. Radosc moja trwala krotko
    bo 2 godziny. Po tym czasie zauwazylem ze mam na sobie wygnieciony i
    zdeformowany garnitur. Po weekendzie udalem sie do sklepu celem zwrotu
    towaru. Niestety sprzedawca najpierw nakazal oddac go do pralni i to
    koniecznie ekologicznej. Niestety garnitur juz nie wrocil do stanu przy
    zakupie. Sprzedawca do tego stwierdzil, ze moge jedynie zareklamowac do
    producenta wiec spisalismy odpowiedni kwestionariusz i garnitur zostal
    wyslany do producenta. Po 3 tygodniach garnitur wrocil od producenta z
    orzeczeniem, ze "...garnitur ma prawo sie gniesc gdyz jest z welny i
    SZTUCZNEGO JEDWABIU (o czym sie dowiedzialem w momencie czytania i na metce
    bylo napisane ryanor) a sprzedawca nie zapewnial ze sie nie bedzie
    gniotl...".
    Dla mnie to jest jawne oszustwo. Przeciez ja jako klient nie musze sie znac
    na skladzie materialowym garnituru. Sprzedawca powinien rzetelnie informowac
    o jego cechach a nie wciskac bubel gniotacy sie. W koncu dalem za niego tez
    nie malo i oczekiwalem tez odpowiedniej jakosci. Czy ktos moze mi doradzic
    jak wywalczyc zwrot kasy za garnitur?
    Pozdrawiam.