    From: makskey <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: co grozi za 0,6 promila w wydychanym powietrzu?
    Date: Sat, 29 Nov 2008 23:44:38 +0100

    pytanie jak w temacie, zadzwoniła do mnie przed chwilą żona wujka z którym
    pracuję, ze złapala go policja jak pojechał po dziecko żeby zabrać je do
    domu z kościoła, miał 0,6 promila w wydychanym powietrzu, pytam bo ja też
    pewnie będę ofiarą i będę go musiał wszędzie wozić, tylko nie wiem na jak
    długo mam się przygotować. Smochodu mu nie zarekfirowali, został pod
    kościołem, sam sie zastanawiam czy ma to jakieś mistyczne drugie dno.