  • 1. Data: 2005-04-23 23:26:48
    Temat: co faktycznie moze ochrona w hipermarkecie ??
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

    witam,
    z tego co do tej pory czytalem wynikalo, ze generalnie ochroniarze nie maja
    wiekszych praw: nie moga przeszukac, wydawac polecen okreslonego zachowania
    sie no i oczywiscie uzywac sily fizycznej. z tego co mi sie wydaje
    teoretycznie nie moze mnie gosc nawet dotknac.
    a tu wczoraj wieczorem podczas pobytu na terenie hipermarketu po (nie
    upieram sie - durnym) zatrzymaniu jadacych do gory, ruchomych schodow celem
    skrocenia sobie drogi na dol, zostalismy zatrzymani na parkingu przez
    ochrone. chlopakow zlecialo sie z 8 i dosc bojowo nastawieni, chceli nas z
    tego parkingu zaciagnac na zaplecze. nie dalismy sie i po chwili pojawila
    sie policja.
    wyraznie sie panom policjantom nie chcialo interweniowac i podczas
    legitymowania jeden z nich powiedzial mi ze " na terenie hipermarketu
    ochrona jest jak policja i mam ich sluchac i robic co mi kaza. jak mi sie
    nie podoba to mam tu nie przychodzic ".
    chcialem jakjaszybciej zakonczyc tamta kretynska historie wiec odpuscilem
    sobie spisanie numeru funkcjonariusza, co by sie przydalo w razie
    ewentualnej skargi.
    czy to prawda co mowil ten policjant ???

    --
    pozdrawiam,
    Kuba

  • 2. Data: 2005-04-23 23:39:26
    Temat: Re: co faktycznie moze ochrona w hipermarkecie ??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl> napisał w wiadomości

    > czy to prawda co mowil ten policjant ???

    Nie. Poczytaj archiwum.

  • 3. Data: 2005-04-24 00:33:46
    Od: arnold <...@n...com>

    Kuba-RPM wrote:

> [...]
    > legitymowania jeden z nich powiedzial mi ze " na terenie hipermarketu
    > ochrona jest jak policja i mam ich sluchac i robic co mi kaza. jak mi sie

    Powinienies zlozyc skarge na tego policjanta za klamstwo podczas sluzby
    i upewnic sie ze mu w akta osobowe to wpisza. Powino go to oziebic na
    przyszlosc.

  • 4. Data: 2005-04-24 09:25:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Uzytkownik "arnold" <...@n...com> napisal w wiadomosci

    > Powinienies zlozyc skarge na tego policjanta za klamstwo podczas sluzby i
    > upewnic sie ze mu w akta osobowe to wpisza. Powino go to oziebic na
    > przyszlosc.

    zdecydowanie polecam !

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... milosc, seks, klopoty malzenskie, pamietnik ...

  • 5. Data: 2005-04-24 10:00:41
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    arnold napisał(a):
    > Kuba-RPM wrote:

    > Powinienies zlozyc skarge na tego policjanta za klamstwo podczas sluzby
    > i upewnic sie ze mu w akta osobowe to wpisza. Powino go to oziebic na
    > przyszlosc.

    I za "nieuctwo" a to czasami jest w tym fachy gorsze od kłamstwa.Ten
    policjant w zasadzie ma "gotową" sprawę za niedopełnienie obowiązków.
    Skargi w żadnym razie nie "odpuszczaj"
    JanuszHr

  • 6. Data: 2005-04-24 12:35:33
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

    > I za "nieuctwo" a to czasami jest w tym fachy gorsze od kłamstwa.Ten
    > policjant w zasadzie ma "gotową" sprawę za niedopełnienie obowiązków.
    > Skargi w żadnym razie nie "odpuszczaj"
    > JanuszHr

    dzieki za info, ale obawiam sie ze jestesmy na sapolnej pozycji: w zdarzeniu
    uczestniczylo 8 ochroniarzy i 2 policjantow. widac ze to kumple. w ogole
    policjanci w tym hipermarkecie maja swoj kat, wiec to pewnie ziomki nie od
    wczoraj. moze nawet jakies rabaty maja :) obawiam sie, ze nasze 3 zeznania
    ze policjant takie poglady wyglaszal moga byc nie wiarygodne bo przeciez z
    drugiej strony dwoch funkcjonariuszy policji...

    --
    pozdrawiam,
    Kuba

  • 7. Data: 2005-04-24 13:47:47
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    dokladnie nikt tego nie sprawdzi, niema swiadkow, z policja sie nie wygra,
    nigdy!!!!

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 8. Data: 2005-04-24 13:57:33
    Od: petrol <o...@w...com>

    Jacek23 wrote:
    > dokladnie nikt tego nie sprawdzi, niema swiadkow, z policja sie nie wygra,
    > nigdy!!!!

    Policjant to jest mondry kiedy ma palke w reku i nikogo nie ma w
    poblizu. Na sali sadowej traci moc, a juz kiedy musi samodzielnie
    arguemntowac swoje stanowisko.

    Nakryc policjanta jest latwo, tylko wlasnie Twoje podejscie negatywnego
    myslenia utrudnia swiadomosc obywatelska.

  • 9. Data: 2005-04-24 17:24:42
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

> [...]
    >
    > Nakryc policjanta jest latwo, tylko wlasnie Twoje podejscie negatywnego
    > myslenia utrudnia swiadomosc obywatelska.

    Uwazasz ze w/w sprawie policjant by przegral?
    Mysle ze caly czas kazdy kto tam bym wlacznie z ochroniarzami zeznawali by
    ze takie slowa owego policjanta nigdy nie mialy miejsca.
    Pozatym zauwaz ze oni jak mi sie wydaje znaja dane osobowe tej osoby a to
    juz daje bardzo duze pole do popisu, dla nich oczywiscie.
    To mafia.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 10. Data: 2005-04-24 20:27:43
    Od: mondo <a...@l...com>

    Jacek23 wrote:

    > Uwazasz ze w/w sprawie policjant by przegral?

    Przegral co? Postepowanie dyscyplinarne. Dostalby laurke na cale zycie.
    A do tego jeszcze jego szef i szef szefa.

    > Mysle ze caly czas kazdy kto tam bym wlacznie z ochroniarzami zeznawali by
    > ze takie slowa owego policjanta nigdy nie mialy miejsca.

    Naprawde uwazasz ze kretyn ktory tak sie zachowuje na sluzbie ma czyste
    sumienie i nic wczesniej podobnego nie zrobil?

    > Pozatym zauwaz ze oni jak mi sie wydaje znaja dane osobowe tej osoby a to
    > juz daje bardzo duze pole do popisu, dla nich oczywiscie.
    > To mafia.

    Powinni znac na pamiec w srodku nocy, zeby im do glowy wiecej nie przyszlo.