    From: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: co faktycznie moze ochrona w hipermarkecie ??
    Date: Sun, 24 Apr 2005 01:26:48 +0200

    witam,
    z tego co do tej pory czytalem wynikalo, ze generalnie ochroniarze nie maja
    wiekszych praw: nie moga przeszukac, wydawac polecen okreslonego zachowania
    sie no i oczywiscie uzywac sily fizycznej. z tego co mi sie wydaje
    teoretycznie nie moze mnie gosc nawet dotknac.
    a tu wczoraj wieczorem podczas pobytu na terenie hipermarketu po (nie
    upieram sie - durnym) zatrzymaniu jadacych do gory, ruchomych schodow celem
    skrocenia sobie drogi na dol, zostalismy zatrzymani na parkingu przez
    ochrone. chlopakow zlecialo sie z 8 i dosc bojowo nastawieni, chceli nas z
    tego parkingu zaciagnac na zaplecze. nie dalismy sie i po chwili pojawila
    sie policja.
    wyraznie sie panom policjantom nie chcialo interweniowac i podczas
    legitymowania jeden z nich powiedzial mi ze " na terenie hipermarketu
    ochrona jest jak policja i mam ich sluchac i robic co mi kaza. jak mi sie
    nie podoba to mam tu nie przychodzic ".
    chcialem jakjaszybciej zakonczyc tamta kretynska historie wiec odpuscilem
    sobie spisanie numeru funkcjonariusza, co by sie przydalo w razie
    ewentualnej skargi.
    czy to prawda co mowil ten policjant ???

    --
    pozdrawiam,
    Kuba