  • 1. Data: 2005-09-07 05:07:55
    Temat: Dwa dni urlopu "opieka nad dzieckiem"
    Od: "Laura" <l...@t...pl>

    Witam

    Opis sytuacji:
    Moja młodsza córka skończyła w czerwcu 15 lat, a więc z punktu widzenia
    kodeksu pracy, nie przysługują mi już 2 dni urlopu pt. "opieka nad
    dzieckiem". Ale córka ma orzeczenie o niepełnosprawności, a ja pobieram
    zasiłek pielęgnacyjny z tego tytułu.

    Pytanie:
    Czy jest przepis, zgodnie z którym nadal przysługiwałyby mi te dwa dni
    urlopu?

    pozdrawiam

    Laura

  • 2. Data: 2005-09-08 09:16:26
    Temat: Re: Dwa dni urlopu "opieka nad dzieckiem"
    Od: "Dorota D." <potforrrek@to_nalezy_usunac.gazeta.pl>

    Użytkownik "Laura" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Opis sytuacji:
    > Moja młodsza córka skończyła w czerwcu 15 lat, a więc z punktu widzenia
    > kodeksu pracy, nie przysługują mi już 2 dni urlopu pt.

    Może trochę nie na temat (nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie), ale zawsze
    jeszcze masz prawo do 14-tu dni zwolnienia lekarskiego na członka rodziny.

    D.