  • 1. Data: 2010-03-03 22:26:30
    Temat: ciekawostka
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    pewnie nie wiecie, to powiem, że napisałem negatywną opinię o nowo wydanej
    ksiązce o USB na stronach wydawnictwa helion... wykasowali, moja opinia
    wcale nie pojawiła się na stronie... widzę, że poza moją są same mega
    pozytywy... ciekawi mnie czy mogą za to beknąć?

  • 2. Data: 2010-03-03 23:18:04
    Temat: Re: ciekawostka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hmmoc8$s04$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > opinia wcale nie pojawiła się na stronie... widzę, że poza moją są same
    > mega pozytywy... ciekawi mnie czy mogą za to beknąć?

    Dlatego opinii o ofertach nie szuka się na stronach sprzedawców, bo to nie
    ma sensu.