  • 1. Data: 2006-10-15 10:06:49
    Temat: ciąża a likwidacja zakładu pracy
    Od: <b...@n...pl>

    Witam

    Jestem w ciąży, parę dni temu dowiedziałam się że nasza firma będzie
    wcielona w inny zakład, całkiem odrębną jednostkę gospodarczą...daleko..
    Jakkolwiek by się to nie odbyło nasza firma zostanie zlikwidowana
    (najprawdopodobniej wykupiona).
    Nie mamy związków zawodowych, które mogą decydować o terminie rozwiązania
    mojej umowy o pracę..więc zdecyduje pracodawca..
    Bardzo proszę o pomoc w wyjaśnieniu na czym polega ochronna rola naszego
    Państwa w takiej sytuacji...Zapisy Art177& 4Kp nie są dla mnie jasne, i nie
    wyjaśniają niczego w odniesieniu do mojej sytuacji.
    Kiedy pracodawca ma prawo rozwiązać moją umowę (na czas nieokreślony)....? I
    jakie prawa mi przysługują?
    Bedę wdzięczna za każdą odpowiedź.
    Dorota