  • 1. Data: 2003-01-04 12:53:40
    Temat: Zepsuty samochód w leasingu
    Od: "Sławek" <k...@p...onet.pl>

    Szanowni grupowicze
    W kwietniu 2002r kupiłem nowy samochód z kratką w leasingu. Niestety już na
    drugi dzień zgłosiłem niesprawność silnika -tłumaczono przegladem zerowym.
    Potem otwierano kolejne 4 zlecenia naprawy, przy czym na każdym było
    dokonywane kilka napraw w odstępach kilkutygodniowych. W sumie w czasie 10
    napraw serwisowych samochód był ponad 1,5mca w serwisie. Trzy tygodnie temu
    zaczęła się naprawa, pozostałe części przyjadą za miesiąc.
    Odechciało mi się firmy, serwisu i tego samochodu. Niestety trzyma mnie
    leasing. Chcę zarządać wymiany samochodu na wolny od wad fabrycznych.
    Fundusz leasingowy pójdzie na rękę.
    Proszę o info gdzie znajdę wzór pisma lub wskazówki do pisma czego i na
    jakiej podstawie zarządać.
    z podziękowaniem
    Arek