  • 1. Data: 2003-07-22 09:32:35
    Temat: choroba - wystawienie faktury VAT
    Od: "diddo" <d...@g...pl>

    Witam

    Prowadze działalność gospodarczą
    załóżmy ,że od 3.07.2003 jestem chory choroba kończy się załóżmy
    29.07.2003
    1. Czy moge wystawić fakture podczas choroby ??
    2. Czy moge wystawić wszystkie faktury np: 30.07 i czy nikt sie nie czepi
    ,ze prawie cały miesiąc byłem chory a ostatniego dnia wystawiłem fakture na
    np 10.000 ??
    3. Czy istnieje możliwość by moja żona mogła wykonywać czynności w zakresie
    firmy kiedy ja choruje i najlepiej abym nie musiał płacic za nią zusu

    pozdrawiam Robert

  • 2. Data: 2003-07-22 09:38:23
    Temat: Re: choroba - wystawienie faktury VAT
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "diddo" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zakresie
    > firmy kiedy ja choruje i najlepiej abym nie musiał płacic za nią zusu

    "Nie da ci ojciec, nie da ci matka tego, co moze dac ci... SASIADKA"...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-07-22 10:03:11
    Od: "diddo" <d...@g...pl>

    > "Nie da ci ojciec, nie da ci matka tego, co moze dac ci... SASIADKA"...
    >
    > Boguslaw

    Sąsiadka jest stara i pomarszczona .

  • 4. Data: 2003-07-22 10:15:00
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > Sąsiadka jest stara i pomarszczona .

    Ale na umowe ....
    fakture wystawic umie ?

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-07-22 10:17:46
    Od: "diddo" <d...@g...pl>

    Rozumiem , że można by sobie zatrudnić kogoś na 1 / 20 etatu
    i niech robi i on wtedy może wystawić fakture. ( jeżeli ma upowaznienie )
    Jak ja jestem chory.

  • 6. Data: 2003-07-22 13:58:44
    Od: "diddo" <d...@g...pl>

    Moge tak czy nie ???
    chce mieć pewność.

  • 7. Data: 2003-07-22 18:01:09
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > Moge tak czy nie ???
    > chce mieć pewność.

    A czyje zapewnienie da ci pewność. Ja nie znam nikogo w tym kraju.

    mer

  • 8. Data: 2003-07-23 09:15:20
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > Moge tak czy nie ???
    > chce mieć pewność.

    Mila Pani w US powiedziala mi kiedys tak:

    Kazdy odpowiada za siebie...

    Boguslaw