  • 1. Data: 2003-07-22 09:29:01
    Temat: mandat - płacić czy nie płacić?
    Od: g...@p...onet.pl

    Co sądzicie o powyższym? Może lepiej jest nie płacić i poczekać aż skarbówka
    ściągnie lub jakiś inny egzekutor?
    Kakie są sankcje za niezapłacenie?
    Pozdrawiam
    Grem

  • 2. Data: 2003-07-22 09:34:09
    Temat: Re: mandat - p?aci? czy nie p?aci??
    Od: r...@r...pl

    > Co sądzicie o powyższym? Może lepiej jest nie płacić i poczekać aż skarbówka
    > ściągnie lub jakiś inny egzekutor?
    > Kakie są sankcje za niezapłacenie?

    Komornik zajmie Ci pensje jak juz do niego sprawa dotrze.
    Jego koszty sa jakies smiesznie male (o ile to sie nie zmienilo).
    W sumie nic strasznego...
    ALE stanie sie to na pewno wtedy, kiedy bedzie Ci najmniej na reke.
    Lepiej zaplacic od razu i miec to z glowy.

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2003-07-22 10:49:30
    Od: "Heronymus" <s...@p...onet.pl>

    Za niezapłacony mandat komornik doliczy sobie 20% sumy. Oprócz tego
    doliczają (doliczali kiedyś, teraz nie wiem, bo bardzo dawno mandatu nie
    miałem :-) jeszcze raz 20% jakichś kosztów. W sumie jesteś 40% do tyłu.

  • 4. Data: 2003-07-22 11:18:49
    Od: g...@p...onet.pl

    eeeee, tam. Kolega płacił za mandat za jazdę bez biletu u komornika. Koszty
    komornika i jakieś tam wynosiły jakieś 4 zł.

  • 5. Data: 2003-07-22 11:35:19
    Temat: Re: mandat - płacić czy nie płacić?
    Od: "S.A.R.S." <f...@g...pl>

    Powitać
    Ja dostałem mandat 150 zł w lutym - olałem go i teraz czekając na zwrot za
    PIT
    dostałem zamiast pieniędzy decyzję ze skarbowego że mi zacharapsili wszystko
    i jeszcze im wisze chyba ze 30 zł.
    Wg mnie nie ma się co przejmować. Koszta nieznaczne, a może się uda.
    Pzdr
    Jacek

  • 6. Data: 2003-07-24 07:19:38
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    Użytkownik "S.A.R.S." <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wszystko
    > i jeszcze im wisze chyba ze 30 zł.
    > Wg mnie nie ma się co przejmować. Koszta nieznaczne, a może się uda.

    A ja słyszalem że nie mażna NIC potrącac ze zwrotu podatku.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 7. Data: 2003-07-24 10:14:59
    Od: marek <f...@f...pl>

    g...@p...onet.pl wrote:
    > Co sądzicie o powyższym? Może lepiej jest nie płacić i poczekać aż skarbówka
    > ściągnie lub jakiś inny egzekutor?
    > Kakie są sankcje za niezapłacenie?

    W lutym dostałem mandat 100zł (prędkośc sąsiednie województwo) mandat
    zgubiłem. Pomyślałem , że zapłace jak przyślą upomnienie. Upomnienia nie
    przysłali przyszedł (czerwiec) do pracy nakaz od komornika, że zajmuje
    mi z pensji 105zł 40gr.

    pzdr

  • 8. Data: 2003-07-25 08:36:19
    Temat: Odp: mandat - p?aci? czy nie p?aci??
    Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik Heronymus <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bfj4p5$s89$...@a...news.tpi.pl...
    > Za niezapłacony mandat komornik doliczy sobie 20% sumy. Oprócz tego
    > doliczają (doliczali kiedyś, teraz nie wiem, bo bardzo dawno mandatu nie
    > miałem :-) jeszcze raz 20% jakichś kosztów. W sumie jesteś 40% do tyłu.

    Bzdury! Koszty komornika sądowego są o wiele wyższe a też nie wynosza tyle
    procent co piszesz!
    Komornik skarbowy ściągający mandaty bardzo małe koszty liczy.