  • 1. Data: 2003-04-30 13:01:51
    Temat: chodzi o gwrarancje
    Od: "stefan" <d...@w...pl>

    witam

    wczoraj kupilem plyte glowna do komputera przynioslem ja do dom podlaczylem
    i nie dziala. nastepnego dnia oddalem na gwarancje
    plyta miala 2 dni.dosc z serwisj wzia pochuchal podmuchal podlaczyl jakies
    kabelki i powiedzal ze jest dora olata 30 zl czy to normalne plyta byla
    (jest) na gwarancji

  • 2. Data: 2003-04-30 13:34:58
    Temat: Re: chodzi o gwrarancje
    Od: "buba" <1...@w...pl.NOSPAM>

    .dosc z serwisj wzia pochuchal podmuchal podlaczyl jakies
    > kabelki i powiedzal ze jest dora olata

    eeeee...a mozesz po polsku? ;)

    bubbbaassssss

  • 3. Data: 2003-04-30 17:24:06
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Nieuzasadniona gwarancja. :)

  • 4. Data: 2003-05-04 02:04:16
    Temat: Re[2]: chodzi o gwrarancje
    Od: d...@w...pl (Piecia)

    Witam

    G> Nieuzasadniona gwarancja. :)

    Raczej nieuzasadniona opłata.
    Jak mi coś nie działa to też zanoszę na gwarancję, w końcu są od tego
    żeby sprawdzić i ewentualnie wytłumaczyć, jeśli działa.

    --
    Pozdrawiam,
    Piecia mail tu mi: d...@w...pl

  • 5. Data: 2003-05-05 15:34:18
    Temat: Re: Re[2]: chodzi o gwrarancje
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Raczej nieuzasadniona opłata.
    Niekoniecznie
    > Jak mi coś nie działa to też zanoszę na gwarancję

    OK. Jeśli coś nie działa zgodnie z przeznaczeniem to tak

    >, w końcu są od tego
    > żeby sprawdzić i ewentualnie wytłumaczyć, jeśli działa.

    Jeśli do produktu jest dostarczona instrukcja obsługi w języku polskim to
    nie muszą Ci tłumaczyć w ramach gwarancji jak się obsługiwć sprzętem.

    Grzegorz