  • Data: 2005-05-29 21:49:04
    Temat: chłosta co wy na to?
    Od: Zugo <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od dłuższedo czasu gnębi mnie takie zagadnienie czy wprowazenie chłosty
    np: dla pijanych kierowców (po wytrzeżwieniu oczywiście) lub dla
    mężczyzn byjących kobiety, ogulnie żecz mówiąc za bycie głupim
    patafianem nie było by dobrym rozwiązaniem przecież takiemu i owemu
    szczeże wisi co mogą mu zrobić i będzie wisiało dopuki nie poczuje na
    własnej skórze. co wy o tym myślicie?

    PS: przepraszam za odbieganie od tematu grupy ale nie wiem gdzie indziej
    mugłbym zadać to pytanie.