  • 21. Data: 2003-03-14 22:16:44
    Temat: Re: Odp: Odp: chc? zmniejszyć mi pensję a pó?niej zwolnić-jakie mam możliwo?ci?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 14 Mar 2003 22:07:24 +0100, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> zakodował:

    > Sugerujesz że pracownik zarzuci że wyższa pensja jest mniej
    >korzystna niż niższa ? ;)

    Bywa - może spowodować np. utratę prawa do renty.

    Tak czy inaczej skoro istnieje coś takiego jak aneks, to można go
    używać do różnych celów (a jeżeli nie istnieje, to nie można tą metodą
    dać podwyżki)
    >definicja "wypowiedzenia". Twój "aneks" ją spełnia (literalnie),
    >a wyjątku pt. "aneks" nie zapisano, ustawodawca nie myślał
    >tymi kategoraimi. W myśl opinii SN...

    Nie - to nie "proponuję pracownikowi" tylko "strony zgodnie ustalają"
    - co znaczy, że nikt nikomu niczego nie proponuje, tylko obydwie
    strony coś ustaliły.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775