  • 1. Data: 2004-12-22 03:28:14
    Temat: Re: Jeszcze o Niezabitowskiej.
    Od: rega <n...@l...edu>

    Stefan Pietrzykowski wrote:
    > # Kieres o teczce Niezabitowskiej
    > Poradziłem pani Niezabitowskiej,

    I tutaj Kieres pownien byc pozbawiony dozywotnie prawa wykonywania
    zawodu. Od porad to jest adwokat oskarezonej, a nie "sedzia/prokurator".

  • 2. Data: 2004-12-22 05:43:06
    Od: Mc Car/Van <c...@v...org>

    x-no-archive: yes

    rega wrote:

    > I tutaj Kieres pownien byc pozbawiony dozywotnie prawa wykonywania
    > zawodu. Od porad to jest adwokat oskarezonej, a nie "sedzia/prokurator".

    Coraz bardziej przestaje mi sie ten caly "instytut pamieci" podobac.
    Wyglada na to, ze pamiec to on ma dobra ale dziurawa, a jesli chodzi
    o logiczne myslenie to cienko z tym u nich, oj cienko.
    Wyszlo na to, ze najlepiej polegac na prawdzie SB-kow, gdyz
    oni ja przeciez _spisywali_ "na drukowanem", potem robili fotokopie
    a oryginaly niszczyli. W takim na pewno musi to byc 100% prawda.
    Przeciez tylko prawi i prawdomowni ludzie o czystym sumieniu
    niszcza dokumenty przez siebie sporzadzone, nie?

  • 3. Data: 2004-12-22 07:37:39
    Od: "HaMMeR" <t...@a...net>

  • 4. Data: 2004-12-22 07:43:14
    Od: "HaMMeR" <t...@a...net>

    Użytkownik "rega" <n...@l...edu> napisał w wiadomości

    > I tutaj Kieres pownien byc pozbawiony dozywotnie prawa wykonywania
    > zawodu. Od porad to jest adwokat oskarezonej, a nie "sedzia/prokurator".

    -----------------

    Patrzcie, jaki skory do pozbawiania...?!!
    Nie kumasz tlumoku, ze te 'rade' Kieres wygenerowal
    'prywatnie' i nie ma ona zadnego znaczenia jako element dowodowy!!
    I za co tu chcialbys czerwona malpo, karac!!
    To raczej 'adwokat oskarzonej' powinien byc 'ukarany' za to,
    ze takiej rady swej klientce nie dal!!!

    HaMMeR

  • 5. Data: 2004-12-22 08:30:02
    Od: "rympal" <§r...@w...pl§>

    Użytkownik "Mc Car/Van" <c...@v...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wyszlo na to, ze najlepiej polegac na prawdzie SB-kow, gdyz
    > oni ja przeciez _spisywali_ "na drukowanem", potem robili fotokopie

    "oni" czy Michnik?

    rym

  • 6. Data: 2004-12-22 08:31:11
    Od: "rympal" <§r...@w...pl§>

    Użytkownik "rega" <n...@l...edu> napisał w wiadomości

    > I tutaj Kieres pownien byc pozbawiony dozywotnie prawa wykonywania zawodu.
    > Od porad to jest adwokat oskarezonej, a nie "sedzia/prokurator".

    kolejny atak komuchy na lowcow agentow....

    rym

  • 7. Data: 2004-12-23 02:14:20
    Od: act <e...@w...com>

    HaMMeR wrote:
> [...]
    >

    > -----------------
    >
    > Patrzcie, jaki skory do pozbawiania...?!!
    > Nie kumasz tlumoku, ze te 'rade' Kieres wygenerowal

    Prywatnie, to Kieres podciera sobie tylek rano. Ta wypowiedz zostala
    dokonana publicznie w celu rozpowszechnienia publicznego.

    i nie ma ona zadnego znaczenia jako element dowodowy!!

    Ma znaczenie, bo ukazuje korupcje urzednicza Kieresa.

  • 8. Data: 2004-12-23 11:48:14
    Od: "HaMMeR" <t...@a...net>

    Uzytkownik "act" <e...@w...com> napisal w wiadomosci

> [...]
    >
    > i nie ma ona zadnego znaczenia jako element dowodowy!!
    >
    > Ma znaczenie, bo ukazuje korupcje urzednicza Kieresa.

    --------------------

    :))) Jestes nawet zabawny.., paczku!!

  • 9. Data: 2004-12-23 22:29:21
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    rega napisał(a):

    > I tutaj Kieres pownien byc pozbawiony dozywotnie prawa wykonywania
    > zawodu. Od porad to jest adwokat oskarezonej, a nie "sedzia/prokurator".

    a Sąd nie może doradzać stronie?
    a prokurator nie może działać na korzyśc?

    kiepska demagogia :)

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911