    From: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: buty - reklamacja w Go Sport
    Date: Sun, 2 Jun 2002 07:42:49 +0200

    Kupiłam buty górskie w go sport. Po wyprawie w góry wierzchnia warstwa nad
    palcami ( tam, gdzie zgina się but podczas chodzenia) pekła na dł. ok. 0,5
    cm. Następnie pękła blaszka mocująca sznurówkę
    na kostce.

    Złożyłam reklamację. Dzis wybrałaąm się do sklepu, a tam czeka ta sama para
    butów.

    Blaszka nowa, w innym kolorze, po chamsku przyczepiona tak, że jak buta
    zawiążę, to mi kostkę nieżle obetrze. Pytam, jak naprawili pękniecie?

    Kierownik mi na to, że rzeczoznawca stwierdził, że obuwie zostało źle
    dobrane pod względem tęgości stopy. Bzdura zupełna, bo pasowały idealnie.

    Złozyłam reklamację na blaszkę, ale co z pęknięciem?
    Powiedzieli, że do innego rzeczoznawcy to sobie mogę sama dac za własne
    pieniadze.

    Złożyłam reklamację i czekam. Co robić, jesli nie uznaja i nie dzadza nowych
    butów?

    Dodam, ze buty sa firmowym produktem Go Sport.

    pozdrawiam

    cherokee