  • Data: 2003-07-28 12:51:21
    Temat: butelki zwrotne
    Od: "mhf" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    chce oddac wieksza ilosc butelek po piwie (tydzien imprezowania,
    zaczynaja przeszkadzac, a jeszcze troche przybedzie). wszedzie przyjmuja
    tylko za okazaniem paragonu. ponoc istnieja przepisy, ktore to reguluja.
    na prawie sie nie znam, ale w 'ustawie o opakowaniach i odpadach
    opakowaniowych' z 11 maja 2001 znalazlem cos takiego:

    'Art. 14. Jednostki handlu detalicznego są obowiązane do przyjmowania
    zwracanych i na wymianę opakowań wielokrotnego użytku po produktach w
    takich opakowaniach, które znajdują się w ich ofercie handlowej'.

    czy to znaczy ze takie np. tesco ma obowiazek przyjac mi butelki z
    takiego piwa jakie stoi u nich na polkach? tu nawet nie chodzi o kase,
    raczej o zasade. powinny ponownie trafiac do producenta. wywalenie
    kilkuset butelek zwrotnych do kontenera na szklo kolorowe nie wydaje mi
    sie najlepszym rozwiazaniem.

    z gory dzieki za wszelkie info

    pozdrawiam
    mhf