  • 11. Data: 2008-12-05 20:08:41
    Temat: Re: brak towaru - zwrot pieniędzy - zwrot kosztów przelewu?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Dec 2008, mirek wrote:

    > Klient kliknął towar w sklepie internetowym, jako płatność wybrał przelew i
    > natychmiast zapłacił za towar + koszty przesyłki adekwatne do formy
    > transportu. I dostał zwrot całej tej kwoty. A teraz upomina się o zwrot
    > jeszcze 2 zł za przelew do nas.

    A to bez przesady, źle zrozumiałem.
    Mógł wybrać taki bank, że zapłaciłby zero złotych.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2008-12-06 00:10:44
    Od: "Bzyko" <t...@i...pl>

    i slusznie :) zenada z deka ... nie miec towaru ktory sie oferuje i jeszcze
    targowac sie o 2 zl , heh ... "binzesmeny" ;)
    zamiast przeprosic klienta za strate czasu to jeszcze kombinuje :)

  • 13. Data: 2008-12-06 14:20:06
    Od: r...@m...com

    > witam,
    > sytuacja następująca:
    > klient zakupił towar, za który zapłacił od razu przelewem. Niestety okazało
    > się, że towar nie będzie dostępny w czasie satysfakcjonującym Klienta.
    > Klient otrzymał zwrot wpłaconej kwoty i upomina się o zwrot kosztów przelewu
    > w kwocie 2 zł. Czy mamy mu te 2 zł zwracać a jeśli tak to na jakiej
    > podstawie prawnej?

    Ja zawsze kupuję za pobraniem, a jak sklep nie oferuje tej formy płatności to
    szukam innego.

  • 14. Data: 2008-12-07 08:29:03
    Od: "Daniel" <w...@w...pl>

    Olać.
    Jak przelew kosztowałby go 200 zł to żądałby od Ciebie 200 zł?

    D.

  • 15. Data: 2008-12-07 08:30:22
    Od: "Daniel" <w...@w...pl>

    > zamiast przeprosic klienta za strate czasu to jeszcze kombinuje :)

    A skąd wiesz jakim tonem to klient napisał? Jeżeli takim jak Ty to
    oczywiście figęzmakiem bym mu wysłał a nie 2 zł :-)

    D.