  • Data: 2019-02-03 23:05:36
    Temat: brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni
    Od: PhoneUser <u...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem zaplanowane już 14 stycznia przejście do sieci T-mobile w dniu 31
    stycznia. O północy przełożyłem karty sim w telefonie, stara przestała
    działać, ale nowa nie zadziałała aż do dziś. W tym dniu w budynku
    T-Mobile wybuchł pożar i mieli z tego powodu duże problemy, jednak ja
    jestem już czwartą dobę odcięty nie z mojej winy od numeru, który używam
    od przeszło 15 lat, na którym ma zarejestrowane wszelkie usługi bankowe,
    Epuap, Uber, nie mówiąc o zerowym kontakcie pod tym numerem. Operator
    karzę mi tylko czekać... Co mogę zrobić? Jak wycenić swoje szkody? Wiem
    że powyżej 36 godzin braku dostępu przysługuje zwrot 1/30 abonamentu,
    ale to wyjdzie jakieś żałośnych kilka złotych, a straty są niewspółmierne.