  • 1. Data: 2003-09-09 09:26:19
    Temat: boukun contra Germany
    Od: "boukun" <j...@m...com>

    COUR EUROPEENNE EUROPEAN COURT
    DES OF
    DROITS DE L'HOMME HUMAN RIGHTS
    CONSEIL DE L'EUROPE COUNCIL OF EUROPE
    STRASBOURG STRASBOURG

    Herrn
    Jaroslaw NIEDZWIECKI
    D - 63906 ERLENBACH

    FOURTH SECTION

    Application no. 58453/00
    NIEDZWIECKI v. Germany

    Dear Sir,

    With reference to my letter of 30 June 2003, I would inform you that
    the Polish Government have not indicated within the time allowed that
    they wish to intervene in the proceedings concerning the above
    application. The Court will accordingly conduct the further proceedings
    in this case on the assumption that the Polish Government do not wish
    to exercise their right under Article 36 § 1 of the Convention.

    Yours faithfully,

    Section Registrar

    ADRESSE POSTALE / POSTAL ADDRESS:
    CONSElL DE L'EUROPE / COUNCIL OF EUROPE
    F - 67075 STRASBOURG CEDEX

    TELEPHONE:
    (0)3 88 41 20 18

    INTERNET:
    http://www.echr.coe.int

    TELECOPIEUR/FAX:
    (0)3 88 41 27 30

    Komentarz:

    Po analizie tego ostatniego pisma z Trybunalu Praw Czlowieka, nie ma
    chyba nikt w Polsce watpliwosci, ze rzad w Polsce nie jest suwerenny i
    nie jest rzadem Rzeczypospolitej Polskiej. Nie zamierza on bowiem
    wykorzystac swojego prawa wynikajacego z artykulu 36 § 1 Konvencji
    Europejskiej do ingerencji w postepowaniu obywatela polskiego
    przeciwko rzadowi niemieckiemu, zdajac sobie jednoczesnie sprawe, ze
    chodzi tu o dyskryminacje tysiecy rodzin polskich zamieszkalych od lat
    w Niemczech i o okradanie dzieci polskich poprzez rasistowska polityke
    Niemiec. Nawiazujac jednoczesnie do mojej ostatniej wiadomosci w tej
    sprawie pt. "boukun w Strasburgu", mozna by rowniez powiedziec, iz
    rzad w Polsce ujal sie honorem i nie miesza sie w moja sprawe po tym
    jak wladzom polskim zarzucilem, ze byly przez lata bezczynne w tej
    bulwersujacej sprawie, dotyczacej dyskryminacji i wykorzystywania
    mniejszosci polskiej zamieszkalej w Niemczech. Na mnie rzad polski
    moze sie gniewac, nie mniej jednak sprawa dotyczy milionow Euro
    zaoszczedzonych na obywatelach polskich, dokladniej dzieciach
    polskich w celu pobudzenia przyrostu gospodarczego i budowy nowych
    krajow zwiazkowych (bylej NRD). Wladze polskie poprzez odmowe
    ingerencji w sprawie dyskryminacji Polakow zamieszkalych w Niemczech
    naruszyly tym samym przepisy konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej
    art. 71, 72, a w szczegolnosci art. 36.
    Powyzszym widzimy wyraznie, iz wladze polskie nie dzialaja na korzysc
    obywateli polskich, a wrecz odwrotnie, dzialaja na korzysc obcego
    panstwa co swiadczy o ich zaleznosci.
    Do finalu pozostalo juz nie wiele, w nastepnej kolejnosci bedzie
    Volksdeutsch Miller, Buzek i spolka.

    Do uslyszenia
    boukun

    http://home.t-online.de/home/boukun/nazi.htm