    From: "chudik" <m...@k...wroclaw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: biuletyn informacji publicznej
    Date: Thu, 31 Jul 2003 10:27:28 +0200

    Witam grupowiczów.
    Mam problem odnośnie biuletynu informacji publicznej. Mianowicie "firma", w
    której jestem "dochodzącym" informatykiem to gminny ośrodek kultury i
    sportu. prawdopodobnie zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej
    z dnia 6 września 2001r. (Dz. U. Nr 112, poz. 1198) musimy takową stronę
    biuletynu stworzyć. Niestety gokis dysponuje wręcz malutkim środkami, które
    nie zaspokajają nawet najpilniejszych potrzeb więc chcemy zrobić to własnymi
    siłami. I tu zaczyna się problem. Nie wiemy jak się do tego zabrać, co
    powinno się na takiej stronie znaleźć dla instytucji takiego typu jak nasza.
    Wyjasnienia w rozporządzeniu są bardzo lakoniczne.
    Może ktoś z Was miał dostęp do takowych informacji lub może widział stronę
    www bip podobnej instytuacji.
    Z góry dziekuję za pomoc.

    Maciek