  • 1. Data: 2008-03-09 20:58:46
    Temat: bilet autobusowy
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    znalazlem w szpargalach stary nieskasowany czasowy bilet komunikacji
    lubelskiej za 1,40 zł. obecnie juz nie ma czasowek w lublinie, ale
    zastanawia mnie jedna rzecz: czy przy zalozeniu ze moj przejazd wynosi
    <= 1,40 zl, czy moge z tego biletu z prawnego punktu widzenia
    skorzystac? kiedys wydalem 1,40 zl na niego, a denominacji w tym czasie
    nie bylo. z tego co wiem, to w regulaminie nie ma wzoru biletu waznego,
    na bilecie natomiast jest hologram oznaczajacy mpk lublin. jak sytuacja
    wyglada?

  • 2. Data: 2008-03-09 21:15:14
    Temat: Re: bilet autobusowy
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-03-09 21:58 Sarpedon pięknie wystukał/a:
> [...]
    > nie bylo. z tego co wiem, to w regulaminie nie ma wzoru biletu waznego,
    > na bilecie natomiast jest hologram oznaczajacy mpk lublin. jak sytuacja

    Nie mogłeś zadzwonić do ZTM-u i zapytać, tylko tu kanarów szukasz?

    --
    animka

  • 3. Data: 2008-03-10 02:23:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sarpedon wrote:
> [...]
    > nie bylo. z tego co wiem, to w regulaminie nie ma wzoru biletu waznego,
    > na bilecie natomiast jest hologram oznaczajacy mpk lublin. jak sytuacja

    hmm, chyba gdzie tam w uchwale miasta będzie wygląd biletów i zapewne
    unieważnienie poprzednich.
    Zanim skasujesz radziłbym przewertować uchwały.

  • 4. Data: 2008-03-10 09:25:06
    Od: kobietka <b...@v...pl>

    Sarpedon pisze:
> [...]
    > nie bylo. z tego co wiem, to w regulaminie nie ma wzoru biletu waznego,
    > na bilecie natomiast jest hologram oznaczajacy mpk lublin. jak sytuacja
    Idź do punktu mpk i spytaj czy Ci nie wymienią na aktualny.

    --