    From: Sarpedon <f...@b...cy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: bilet autobusowy
    Date: Sun, 09 Mar 2008 21:58:46 +0100

    znalazlem w szpargalach stary nieskasowany czasowy bilet komunikacji
    lubelskiej za 1,40 zł. obecnie juz nie ma czasowek w lublinie, ale
    zastanawia mnie jedna rzecz: czy przy zalozeniu ze moj przejazd wynosi
    <= 1,40 zl, czy moge z tego biletu z prawnego punktu widzenia
    skorzystac? kiedys wydalem 1,40 zl na niego, a denominacji w tym czasie
    nie bylo. z tego co wiem, to w regulaminie nie ma wzoru biletu waznego,
    na bilecie natomiast jest hologram oznaczajacy mpk lublin. jak sytuacja
    wyglada?