  • 1. Data: 2008-03-09 17:08:09
    Temat: przedawnienie
    Od: s...@g...com

    Zostałem podejrzany o zorganizowaną działalność w rozpowszechnianiu
    danych objętych prawem autorskim (do 5 lat pozbawienia wolności) -
    korzystanie z akademickiej sieci p2p zostało tak zakwalifikowane przez
    prokuratora...
    I tu moje pytanie, kiedy to się przedawnia? Mają jakiś czas na
    przedstawienie aktu oskarżenia?

  • 2. Data: 2008-03-09 18:17:08
    Temat: Re: przedawnienie
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    s...@g...com napisał(a):

    > Zosta=B3em podejrzany o zorganizowan=B1 dzia=B3alno=B6=E6 w rozpowszechniani=
    > danych obj=EAtych prawem autorskim (do 5 lat pozbawienia wolno=B6ci) -
    > korzystanie z akademickiej sieci p2p zosta=B3o tak zakwalifikowane przez
    > prokuratora...
    > I tu moje pytanie, kiedy to si=EA przedawnia? Maj=B1 jaki=B6 czas na
    > przedstawienie aktu oskar=BFenia?

    Jesli juz masz zarzuty - to okres przedawnienia wynosi 20 (słownie:
    dwadzieścia) lat od czasu popełnienia czynu.