  • Data: 2003-03-27 11:04:52
    Temat: bezumowne korzystanie z przedmiotu podnajmu
    Od: "John" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam do uprzejmych grupowiczow 2 pytania.

    Najpierw fakty:
    Dot. lokalu uzytkowego.
    Umowa najmu zostala rozwiazana ze skutkiem natychmiastowym,
    Z tytulu bezumownego korzystania z lokalu musze placic 200 % czynszu.
    Jest umowa podnajmu na czas nieokreslony.

    A teraz pytania:
    1. Czy umowa podnajmu wygasa z dniem rozwiazania umowy najmu ?
    2. Czy mam prawo (wynikajace z kodeksu) do pobierania podwojnego czynszu od
    podnajemcy ?

    dziekuje i prosze uprzejmie o odpowiedz

    zagubiony John