  • 1. Data: 2003-02-19 18:59:56
    Temat: bezrobotny rolnik buduje dom
    Od: "krzysiek" <e...@o...pl>

    jestem bezrobotnym rolnikiem, ale udalo mi sie uciec z tego kraju na chwile
    i stac mnie na fundamenty, pytanie tylko takie jak moge odliczyc od podatku
    wydatki poniesione na nie skoro nierozliczam sie z urzedami skarbowymi a
    ubezpieczenie place z wlasnej kieszenii
    prosze o pomoc
    moje fundamenty w waszych rekach

  • 2. Data: 2003-02-19 19:17:16
    Temat: Re: bezrobotny rolnik buduje dom
    Od: s...@s...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    podatku
    > wydatki poniesione na nie skoro nierozliczam sie z urzedami skarbowymi a

    Hmmmm - nie bardzo rozumiem ? Skoro nie płacisz żadnych podatków, to od
    czego Ty chcesz coś odliczyć ?????

  • 3. Data: 2003-02-19 19:33:27
    Temat: Odp: bezrobotny rolnik buduje dom
    Od: "krzysiek" <e...@o...pl>

    no wlasnie co mam zrobic jak legalnie pracowac niemoge (polska
    nierozpieszcza) a odliczyc przeciez trzeba - budzet polski mi nic niedal to
    dlaczego mam ja mu dawac
    moze zna ktos sposob by to ominac, przeciez to zdaje sie byc sytuacje
    powszechna

  • 4. Data: 2003-02-19 19:42:35
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "krzysiek" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dlaczego mam ja mu dawac
    > moze zna ktos sposob by to ominac, przeciez to zdaje sie byc sytuacje

    A kolega zapomina, że jego składka na KRUS a nasza na ZUS to różnica!
    Dlaczego moje podatki mają iść na coś i na kogoś kto nic do tego budżetu nie
    wnióśł?

    Pozdrowienia

    Michał

  • 5. Data: 2003-02-19 20:04:21
    Od: "krzysiek" <e...@o...pl>

    co ma wspolnego ubezpieczenie do watu ktory zaplace kupujac materialy
    budowlane?
    chyba nic ! a moze?

  • 6. Data: 2003-02-19 20:59:41
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    > co ma wspolnego ubezpieczenie do watu ktory zaplace kupujac materialy
    > budowlane?
    > chyba nic ! a moze?

    Szanowny kolego - podatku VAT nie odlicza się w rozliczeniu rocznym.
    Pomyliłes podatek dochodowy od osób fizycznych od podatku od towarów i
    usług.
    Podatek VAT może odliczać i rozliczac tylko VATowiec.
    W rozliczeniu rocznym w podatku od osób fizycznych rozliczasz wydatki bez
    względu na to czy zawieraja w cenie podatek VAT czy tez nie.

    PZDR
    Michał

  • 7. Data: 2003-02-19 21:07:37
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "krzysiek" <e...@o...pl> pisze w

    > jestem bezrobotnym rolnikiem, ale udalo mi sie uciec z tego kraju na
    > chwile i stac mnie na fundamenty,
    Nie jestem prawnikiem ale cos mi sie kojarzy
    ustawa o podwojnym opodadkowaniu, masz dokumenty na to ze zaplaciles
    podatek za granica ?

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 8. Data: 2003-02-19 21:23:16
    Od: "krzysiek" <e...@o...pl>

    nie - poniewaz praca byla nieopodatkowana a "pieniadze znalazlem na ulicy"

  • 9. Data: 2003-02-19 21:27:37
    Od: "krzysiek" <e...@o...pl>

    nie - poniewaz praca byla nieopodatkowana a "pieniadze znalazlem na ulicy"
    chodzi mi oto co mam zrobic zeby uzyskac zwrot podatku w roku 2004 za
    materialy budowlane, zalozyc firme i placic podatek zeby miec zwrot podatku
    to chyba nie tak, moze pisac faktury na kogos kto pracuje ale wtedy wszystko
    bedzie jego caly material i moze mnie wyrolowac przeciez