  • 1. Data: 2002-01-14 12:52:37
    Temat: bezprawny mandat
    Od: "Ako" <a...@i...pl>

    Witam,

    Mam taki problem:
    Moja dziewczyna dostała mandat za jazde bez biletu (wrocławski tramwaj),
    mimo iż jadąc z nią okazałem dokument uprawniający do
    bezpłatnego przejazdu mnie i jej. Teraz w toku wyjaśniania
    sprawy firma kontrolerska zażądała abym stawił się u nich osobiście
    i przedstawił ten dokument i wtedy wycofają wezwanie do zapłaty.
    Ponieważ zostałem potraktowany w sposób poniżający zarówno przez kontrolerkę
    jak i dyrektorkę tej firmy, mam takie oto pytania:
    1. Czy kontrolerka dopuściła się przestępstwa wystawiając mandat mimo
    okazania
    w/w dokumentu? (Moim zdaniem pragnęła osiągnąć korzyści materialne
    naszym kosztem przedstawiając w firmie niekompletny raport)
    2. Czy będę miał rację jeśli podam firmę do sądu. Ponieważ ich barbarzyńskie
    działanie doprowadziło do tego iż moja dziewczyna boi się teraz korzystać
    z uprawnień jakie daje mi ta legitymacja. Oraz firma próbuje wywrzeć na mnie
    działanie
    na które nie mam ochoty (nie chce mi się do nich jechać z tym dokumentem bo
    nie mam
    zamiaru marnować czasu z powodu błędu ich pracownika)

    Pozdrawiam,
    Ako

  • 2. Data: 2002-01-15 21:44:12
    Temat: Re: bezprawny mandat
    Od: "Raku" <r...@p...krakow.sdi.tpnet.pl>

> [...]
    bo
    > nie mam
    > zamiaru marnować czasu z powodu błędu ich pracownika)

    odpuść demagogię i napisz jak było naprawdę
    --

    ########################
    Raku

  • 3. Data: 2002-01-17 09:50:31
    Od: "Ako" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Raku" <r...@p...krakow.sdi.tpnet.pl> napisał w wiadomości
    [...ciach...]
    > odpuść demagogię i napisz jak było naprawdę
    Tak właśnie było. (Czy sugerujesz, że nie miałem tej legitymacjii?)
    Nie dodałem jeszcze, że kontrolerka odebrała mojej dziewczynie
    legitymację studencką i nie chciała jej oddać (stanęła sobie z boku
    spisała co chciała i wreszcie raczyła oddać).

    Ako

  • 4. Data: 2002-01-17 21:01:35
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Jak jesteś z dziewczyną uparty i chcesz im dowalić, to olej wszelkie od nich
    pisma aż oddadzą sprawę do sądu i wtedy możesz im przywalić z grubej rury. Na
    ich pismo możesz najwyżej wtedy grzecznościowo odpisać, że okazałeś legitymację
    kontrolerce i drugi raz nie zamierasz tego robić, chyba że zwrócą Ci i
    dziewczynie za przejazd i stratę czasu tak z 500 zł.
    Ale to jeżeli rzeczywiście chcesz się szarpać dla zasady, a jak nie to pojedz,
    pokaż i zażądaj od nich na piśmie, że sprawa zamknięta.