  • 1. Data: 2005-01-01 14:44:20
    Temat: bezkarnosc mlodocianego. co robic??
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    Witam
    Dzis po nocy sylwestrowej przychodze do mojego samochodu zaparkowanego pod
    blokiem mojej dziewczyny i widze zlamane lusterko. Auto nie ubezpieczone
    jeszcze bo dopiero kupione no i kilka stowek do tylu al nie o tym chcialem.
    Przyszly tesciu spotkal kolege ktory powedzial mu ze widzial kto i jak to
    robil. Jest to mlody z 15 letni chlpoak. Ojca nie ma matka caly czas pije.
    Chlopak od dluzszego czasu robi takie "wyczyny" i nikt na to nie reaguje.
    Dlaczego? Bo ten mlody w zemscie na tych co na niego donosza na policje
    wybija szyby w samochodzie badz pali altanki na dzialce itp.
    I jak teraz zglosze to na policje to wiadomo bedzie wiedzial ze to przez to
    lusterko jes wezwany ale czy dowie sie kto byl swiadkiem takiego czynu?
    Jak w ogole zabrac sie za taka sprawe??
    Dzieki

  • 2. Data: 2005-01-01 16:06:20
    Temat: Re: bezkarnosc mlodocianego. co robic??
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Jak w ogole zabrac sie za taka sprawe??

    Wezwac policje, niech sciagna odciski palcow z samochodu, wskazac im
    sprawce. Jesli odciski się zgodzą to zrobią mu rewizje w domu i moze
    znajda sie twoje czesci ... a moze wskaze pasera ?

    --
    Krzysiek, Krakow