  • 1. Data: 2005-07-04 14:20:50
    Temat: (bez tematu)
    Od: Ewelina <e...@o...pl>

    Witam grupowiczów,
    proszę o pomoc w wyjaśnieniu takiej kwestii: siedem miesięcy temu
    złożyłam na dziennik podawczy w firmie, w której pracuję, pismo do
    pracodawcy w sprawie związanej z wykonaną pracą. Do chwili obecnej nie
    uzyskałam żadnej odpowiedzi. Nieoficjalnie, od innej osoby z dyrekcji
    firmy dowiedziałam się, iż mój pracodawca nie ma obowiązku udzielać
    odpowiedzi ani ustnej, ani pisemnej na moje pismo. Pomijając zupełnie
    dobre wychowanie i kulturę mojego pracodawcy, rzekomo ma na to jakiś
    przepis prawny.
    Proszę odpowiedzieć, czy tak jest faktycznie? Jakie przepisy prawne
    regulują tę kwestie? Proszę o wskazanie konkretnego przepisu.
    Zależy mi na szybkiej odpowiedzi.
    Z pozdrowieniami, Ewelina.