  • 41. Data: 2006-01-07 19:03:53
    Temat: Re: becikowe-jak to jest?
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Nie martw się o mnie, biorę pod uwagę wszystkie możliwości. Ale z góry
    > nie zakładam, "a co mi tam, jakby co, to opieka mi da" .

    ja też nie

    > BTW uważaj na życzenia, czasem się spełniają. I wracają do życzeniodawcy

    przestań oby nie ;]

  • 42. Data: 2006-01-07 21:26:42
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: @dams [Sat, 7 Jan 2006 16:44:12 +0100]:

    > Ale Ty nadal nie rozumiesz haha DŹizass.

    Jesteś pewien że to akurat ja nie rozumiem?

    > I tak płacisz i tak jak kasa nie pójdzie na becikowe to
    > i tak nie zostanie w Twojej kieszeni ....

    Tej kasy już teraz nie starcza, mniejsza o to jak mocno jest
    marnotrawiona. Więc jak się okaże że potrzeba dodatkowo parę
    baniek, to te dodatkowe parę baniek wyciągnie się dodatkowo-
    z naszych kieszeni rzecz jasna.

    Kira

  • 43. Data: 2006-01-07 21:27:25
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: @dams [Sat, 7 Jan 2006 14:20:54 +0100]:

    > dla osób w nienajlepszej sytuacji materialnej

    To źle wiesz.

    Kira

  • 44. Data: 2006-01-08 05:12:08
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Więc jak się okaże że potrzeba dodatkowo parę
    > baniek, to te dodatkowe parę baniek wyciągnie się dodatkowo-
    > z naszych kieszeni rzecz jasna.

    Uważam że tak czy inaczej doją z nas na każdym kroku, opodatkowana jest
    każda złotówka po kilka razy, ale wiem że bez becikowego będzie to samo bo
    nie ma pieniędzy których nie potrafią rozkraść (kumplowskie układy etc), a
    potrzeby mają coraz większe. Z jednym natomiast mogę się - zgodzić :]] że do
    dalszego "karcenia" podatnników będą mieli dodatkowy pretekst...

  • 45. Data: 2006-01-08 07:40:15
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Jeśli teoria S.Levitta jest prawdziwa, to faktycznie może nie być
    wesoło. Pisze o niej w książce "Freakonomics" (ale i chyba każda
    recenzja wspomina o tej toerii). Levitt próbuje wyjaśnić ogromny
    spadek przestępczości w USA w latach 90 i dochodzi do wniosku, że nie
    akcje typu "gun buyback", nie Giuliani, ale przede wszystkim
    zniesienie w wielu stanach ograniczeń w kwestii aborcji na żądanie
    spowodowało, że pokokolenie później przestępczość gwałtownie zmalała.
    Levitt wyjaśnia, że legalnej, bezpłatnej aborcji mogły teraz dokonać
    matki niepełnoletnie, z patologicznych rodzin, biedne,
    niewykształcone, i że to one przestały rodzić przestępców.
    Czy 1000zł może mieć efekt odwrotny?

    Renata

  • 46. Data: 2006-01-09 19:33:40
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:22aaa$43bfe1c9$540a745c$25542@news.chello.pl>
    @dams <a...@S...onet.pl> pisze:

    > osobiście wolę żeby po 1000 zeta
    > dostawały kobiety z małymi dziećmi niż jakiś złodziej

    Jesteś naiwny?
    1000 zł pójdzie na kobiet (takie mydło dla oczu), a cała dotychczasowa
    reszta na złodziei.
    Za to Ty będziesz bulił wyższe podatki, bo bilans musi wyjść na zero :)

    --
    PozdrawiaM