  • 1. Data: 2004-08-25 13:58:43
    Temat: bazar pod oknami
    Od: "pitr" <...@...xx>

    Szanowni
    Sprawa jest następująca, mieszkam na pierwszym piętrze wieżowca, gdzie okna
    mojego mieszkania (kupionego 5 lat temu kosztem odmawiania sobie niejednego
    oraz kosztem sporego kredytu) wychodzą na zadrzewiony trwanik na którym
    lokalni, przegonieni juz z jednego miejsca, nielegalni handlujący
    postanowili zaadoptować trawnik i urządzić tam targowisko (bardzo
    uciążliwe - warzywa, owoce, od rana do wczesnego popołudnia)

    Podobno wystosowali jakies pismo i uzyskali jakąś zgodę.
    Dziś będę wiedział co to za pismo i zgode na co otzrymali.

    Jest kilka spraw
    1)podobno mają zamiar wyciąć drzewa zasłaniające to potencjalne targowisko
    2)mają zamiar postrawić tam prawdopodobnie szczęki...ale to trawnik a pod
    nim infrastruktura cieplna, gazowa i kanalizacyjna.
    3)jesli ktos wydał decyzję i pozwoli im na to, to wartość mojego mieszkania
    z tego powodu znacznie spadnie. (to jest naprawdę w linii prostej 10 metrów
    od mojego balkonu).

    Proszę - poradzcie co robić aby nie dopuścić do tej sytuacji. Bazarowicze
    dostali juz kilka propozycji lokalizacji bazaru ale je odrzucili.

    Tracę cierpliwość bo sprawa ciągnie się juz z rok. Od roku mam ich
    okupujących parking i trawnik zostawiają po sobie śmieci.
    Za chwilę strace też na wartości mieszkania.

    pozdrawiam
    Piotr

    pitr13 małpa tlen kropka pl

  • 2. Data: 2004-08-25 19:02:13
    Temat: Re: bazar pod oknami
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pitr" <...@...xx> napisał w wiadomości

    Przede wszystkim ustal, czyją własność stanowi trawnik. Jeśli spółdzielni,
    to należy naciskać na nią, a jeśli kogoś innego to wówczas się zastanawiać.