  • Data: 2007-01-24 20:00:51
    Temat: bardzo ważne
    Od: sowiecki_agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc!!!
    Czuje sie okropnie. Juz nie moge dalej tego ukrywac.
    Od 2 tygodni onanizowalem sie Kotem - nawet nie pytajcie jak to robilem.

    Bylo mi dobrze i kot sie przyzwyczail. Ostatnim razem kiedy to robilismy
    kot spojrzal na mnie z obrzydzeniem jak by nie odnosil satysfakcji.
    Stalo sie. Uprawialem sex analny z moim kotem , czuje sie winny bo na
    poczatku go bolało ale potem....

    Nie wiem dlaczego to pisze ale boli mnie to za trzymam to w sobie.
    Moze dlatego ze mnie to juz nie bawi tym bardziej ze ten kot byl
    kastratem - moje serce dłużej tego nie zniesie teraz szukam sobie
    innego zwierzaczka.Padło na psa,ale on nie lubi w dupe, caly czas
    szczeka.Prosze pomóżcie mi

    Z poważaniem

    Adam S