  • 11. Data: 2004-10-13 16:24:17
    Temat: Re: bardzo uciążliwy sąsiad!!!
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <opsfs5ntmvlzc8gk@szefo>, SebOLO wrote:

    > Niestety mam tylko cytat z gazety wyborczej:
    > "zgodnie z kodeksem wykroczeń w całym kraju cisza nocna obowiązuje od
    > 22.00 do 6.00 rano"

    Wybiórczej bliżej do Faktu niż do prawa. W żadnym zawodzie nie ma tylu
    dyletantów co wśród dziennikarzy.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 12. Data: 2004-10-13 16:51:39
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > I zadzwoń do Ligi Walki z Hałasem. Pomagają, doradzają.

    LIGA rzadzi, liga radzi, liga nigdy cie nie zdradzi!! ;]

    Jean

  • 13. Data: 2004-10-13 17:21:20
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 13 Oct 2004 13:40:35 +0200, SebOLO <p...@b...spamu.pl>
    wrote:

    >Absolutna cisza obowiazuje natomiast w godz: 22-6...
    Jaka?

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 14. Data: 2004-10-14 11:33:56
    Od: "P***" <p...@o...pl>

    Przykra sprawa ... znam ten bol

    Tez mam sasiada ktory ma zaklad stolarski - ale podkreslam - normalnego
    tolerancyjnego sasiada .

    Jak rozwijal firme i bylo lato maszyny mial pod zwykla wiata ( nie musze
    wspominac - jaki halas wydaje ciecie krajzegą ... brrr )
    Sasiad byl na tyle powazny ze porozmawial ze mna w jakich godzinach ma on -
    z wlasnej inichatywy robic przerwe ( widzial ze mam male dziecko ) wiec w
    godzinach 13-16 mialem cisze .
    Potem obudowal wiate i wyciszyl ze w zasadzie teraz nawet nie musis robic
    przerw bo i tak go nie slychac .Po za tym w ramach rekompensaty robil sporo
    pierdol mi - za darmoszke .

    Ale to chyba mam farta ze taki sąsiad , albo to ze tez ma malego brzdaca
    ktory musis w dzin spac .

    a wracajac do twojego watku - porozmawiaj z sasiadem jak ma wyciszyc zaklad
    .. jak jest w miare normalny to zrozumie .. a jak nie to dzown do LWH
    pzdr
    pawel

  • 15. Data: 2004-10-18 07:41:34
    Od: "dedeer" <d...@p...fm>

    > Potem obudowal wiate i wyciszyl ze w zasadzie teraz nawet nie musis robic
    > przerw bo i tak go nie slychac .Po za tym w ramach rekompensaty robil sporo
    > pierdol mi  - za darmoszke .

    Że co robił ?? ;) hehehe