  • Data: 2003-04-18 11:20:58
    Temat: aukcja internetowa
    Od: Przemek Sobierajski <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,

    Jakis czas temu sprzedalem na aukcji internetowej telefon komorkowy o
    wartosci 550zl - zgodnie z ustaleniami osoba ktora kupila telefon
    wplacila cala sume na konto z gory. Telefon wyslalem poczta-polska tego
    samego dnia gdy otrzymalem pieniadze. Po tygodniu okazalo sie iz
    telefonu nadal nie ma, minelo 14 dni - zlozylem reklamacje na
    poczcie(oczywiscie posiadam dowod nadania oraz dowod zgloszenia
    reklamacji[ktory przeslalem listem poleconym do kupujacego]). Kupujacy
    grozi mi sprawa w sadzie - jak wyglada moja sytuacja od strony prawnej?
    Czy jesli kupujacy zglosi sprawe do sadu i wygra proces bede zmuszony
    oddac koszty postepowania sadowego(podobno przegrany wnosi te oplaty-ile
    one wynosza?)? Moim zdaniem kupujacy powinien zglosic do sadu
    poczte-polska a nie mnie ?

    Z gory dziekuje za pomoc, zyczac Wesolych Swiat.
    --
    Przemek Sobierajski
    tel.502844069 gg.546673