  • Data: 2003-04-18 12:27:34
    Temat: Re: aukcja internetowa
    Od: Przemek Sobierajski <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik g a v r o n napisał:
    > Nie. Lancuch pozwów jest taki:
    >
    > On Ciebie, Ty poczte :-) On nie jest strona w konflikcie z posrednikiem
    > jakim jest poczta. Jestes nia niestety Ty. A czy tel wyslales zwyklym
    > poleconym czy tez jako paczke o podanej wartosci ?

    Telefon wysylalem jako paczka-niestety bez podanej wartosci. Kto
    poniesie koszty rozprawy sadowej ? Kupujacy mieszka na poludniu
    polski-okolice Katowic, ja natomiast w Toruniu-gdzie odbedzie sie
    rozprawa?(jesli w miejscu zalozenia sprawy to bede "do tylu" o kolejne
    koszty-podrozy) Byc moze najlepszym (najtanszym dla mnie) wyjsciem
    bedzie oddanie calosci pieniedzy i po klopocie?(nie mam zamiaru "latac
    po sadach" jednak z drugiej strony 550zl nie lezy na ulicy)...

    Pozdrawiam.
    --
    Przemek Sobierajski
    tel.502844069 gg.546673