  • 1. Data: 2003-08-05 07:45:14
    Temat: Re: artykul w rzeczpospolitej
    Od: "beny76" <b...@w...pl>

    mam ten dodatek - zawiera kilkanascie stron A4. Moglbym Ci go wyslac, ale

    beny76

    Użytkownik "Andrzej Sitarski" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > We wczorajszej Rzeczpospolitej (dodatek prawo) ukazal sie artykul "Jak
    > bezpiecznie kupić mieszkanie".
    > Niestety nie zdazylem kupic tego wydania.
    > Prosze o pomoc w uzyskaniu dostepu do tego artykulu.

    (http://www.rzeczpospolita.pl/szukaj/archiwum.pl?m_1
    =swishdefault;m_2=swishd
    > efault;k=on;sort=timestamp;t=2003080420030804;start=
    75)

  • 3. Data: 2003-08-05 08:59:16
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

> [...]
    (http://www.rzeczpospolita.pl/szukaj/archiwum.pl?m_1
    =swishdefault;m_2=swishd
    > efault;k=on;sort=timestamp;t=2003080420030804;start=

    Artykuł w formie elektronicznej ukaże się dopiero
    jutro - tak przynajmniej jest napisane na stronie Rzepy:

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030805/p
    rawo/index.html

    ______
    Robert