  • 1. Data: 2003-11-06 08:27:39
    Temat: artykul reklamowy czy produkt ???
    Od: "agwira" <a...@g...pl>

    Witam szanownych grupowiczów. Jestem zupełnie nowa na tej grupie, ale licze
    na zyczliwosc i pomoc.
    Mam taki oto dylemat: jest pewien produkt: kalendarz typu trójdzielnego i
    zdjęcie w charakterze główki tego kalendarza czyli glowny dekoracyjny jego
    element. Na kalendarzu jest umieszczone logo i adres firmy wykonujacej owe
    fotografie (na pewno wiekszosc grupowiczow spotala sie z tego typu artykulem
    czy produktem). Moje pytanie? Czy jest to artykul reklamowy, ktorego nie
    wolno sprzedawac???? Czy też pelnoprawny produkt, który może być
    sprzedawany. Osobiście przychylam się do tego 2 pogladu (że może być
    sprzedawany), ale zdania sa podzielone. Co o tym myslicie?
    Aga
    gg 203705

  • 2. Data: 2003-11-06 08:39:27
    Temat: Re: artykul reklamowy czy produkt ???
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 6 Nov 2003 09:27:39 +0100, "agwira"
    <a...@g...pl> zakodował:

    >czy produktem). Moje pytanie? Czy jest to artykul reklamowy, ktorego nie
    >wolno sprzedawac????

    Jak nie można sprzedawać, to nie ma od kogo kupić. Czyli taki
    kalendarz każdy musiałby sobie sam namalować i wydrukować?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-11-06 08:57:14
    Od: "agwira" <a...@g...pl>

    > Jak nie można sprzedawać, to nie ma od kogo kupić. Czyli taki
    > kalendarz każdy musiałby sobie sam namalować i wydrukować?

    Przychylam się do tego zdania, nie mniej spotkałam się z inna opinią popartą
    nawet jakimiś paragrafami. Dlatego też pytam.
    Aga
    gg 203705