  • 1. Data: 2003-11-06 08:31:22
    Temat: Inspekcja pracy na głowie - ciąg dalszy -proszę o pomoc !
    Od: "MM" <m...@p...onet.pl>

    W drodze wyjaśnień :

    Chodzi o to, ze jakis inspektorek chce zamknac 3 hale produkcyjne z tego
    wzgledu ze nie posiadają wezła sanitarnego a ludzie na stołówke i do szatni
    muszą iść około 90 m, przez otwarty teren.
    Czepiał się również do braku toalet ale na tyle ile mogłem wykazałem mu ze w
    nowelizacjo ujęto to w nieco inny sposób i po wielkiej awanturze łaskawie
    stwierdził że toalet się nie będzie czepiał.
    Ale co dalej
    Firmy nie stać na wybudowanie 90 m tunelu miedzy halami, a nawet jesli
    byłoby stać to - to jednocześnie w firmie nie byłoby drogi przejazdowej co
    uniemożliwi jednocześnie jej jakiekolwiek funkcjonowanie .
    I co ztym panem zrobić ??
    I z tym fantem również ??

    Z poważaniem
    Michał Michalak

  • 2. Data: 2003-11-06 08:42:00
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 6 Nov 2003 09:31:22 +0100, "MM"
    <m...@p...onet.pl> zakodował:

    >Chodzi o to, ze jakis inspektorek chce zamknac 3 hale produkcyjne z tego
    >wzgledu ze nie posiadają wezła sanitarnego a ludzie na stołówke i do szatni
    >muszą iść około 90 m, przez otwarty teren.

    Czyli w zimie ludzie muszą w mrozy przebyć te 90 m z szatni na halę
    albo w korzuchach (i trzymać w hali, gdzie nie ma szatni) albo marznąć
    w strojach roboczych??

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-11-06 09:43:22
    Od: "Marcin" <g...@N...pl>

    > Czyli w zimie ludzie muszą w mrozy przebyć te 90 m z szatni na halę
    > albo w korzuchach (i trzymać w hali, gdzie nie ma szatni) albo marznąć
    > w strojach roboczych??

    Spoko pewnie nic im sie nie stanie .... trzeba się hartować nie ? Następny
    "pracodawca"....

    Marcin

  • 4. Data: 2003-11-06 11:28:12
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>