  • 1. Data: 2003-11-06 08:09:34
    Temat: Prośba o natychmiatową pomoc - mam na głowie inspekcje pracy!!
    Od: "MM" <m...@p...onet.pl>

    Witam Serdecznie

    Proszę o wykładnie frazy "pomieszczenia higienicznosanitarne" w świetle
    przepisów ustawy Dz.U 97. 129 .844 i pozniejszych nowelizacji DzU 02.91.811.
    Bądź wskazanie ewentualnych aktów prawnych, w których wyjaśnienie tego
    pojęcia ma miejsce.

    W szczególności chodzi o załącznik nr 3 do rozporządzenia, który otzrymał
    brzmienie "Wymagania dla pomieszczeń i urządzeń higienicznosanitarnych"
    W paragrafie 1 ust. 1 - Czy dotyczy TYLKO ustępów czy także szatni i
    jadalni.

    Z poważaniem
    Michał Michalak