  • 11. Data: 2003-07-05 23:53:26
    Temat: Re: art. 65 par. 2 KW
    Od: "PePe" <p...@k...pl>

    Mam podobną sprawę w sądzie. Nie podalem strażnikowi miejskiemu danych o swoim
    stanie rodzinnym,
    zarobkach i miescu zamieszkania i teraz skierowali sprawę do sądu z art 65 par
    2.
    Ciekawe jak to się skończy. A dane te były potrzebne strażnikowy do sporządzenia
    wniosku
    o ukaranie do sądu ponieważ odmówiłem przyjęcia mandatu.
    Pozdr. PePe

  • 12. Data: 2003-07-06 09:27:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No to proponuję analogiczną dwustopniową obronę. Najpierw niech wykażą, z
    czego wynikał obowiązek udzielenia przez Ciebie informacji, a potem
    ewentualnie na bazie konstytucyjnego prawa przyjęcia linii obrony.

  • 13. Data: 2003-07-07 21:19:13
    Od: "Roger" <6...@x...wp.pl>

    Dziekuje wszystkim za dotychczasowe opinie i informacje w tej sprawie.
    Nieomieszkam powiadomic o stanie sprawy, bo mysle, ze jest nietypowa.
    Poki co rozprawe mam pod koniec lipca wiec oczekuje.

    Pozdro i powodzenia PePe! oraz inni.

  • 14. Data: 2003-07-09 21:13:24
    Od: "PePe" <p...@k...pl>

    Roger wrote:
> [...]
    > Nieomieszkam powiadomic o stanie sprawy, bo mysle, ze jest nietypowa.
    > Poki co rozprawe mam pod koniec lipca wiec oczekuje.

    Dzięki myślę że jakoś z tego wybrniemy bez zbytniego uszczuplania portfeli..:)))
    Pozdr. PePe

  • 15. Data: 2003-09-15 20:55:34
    Od: "PePe" <p...@k...pl>

    PePe wrote:

    > Dzięki myślę że jakoś z tego wybrniemy bez zbytniego uszczuplania
    > portfeli..:))) Pozdr. PePe
    Sprawa się przeciąga, swiadek się nie stawia, ehh jak się wszystko skończy to
    napiszę.
    Pozdr. Pepe