  • 1. Data: 2003-07-02 20:58:34
    Temat: Re: Koncesja na dostarczanie ninternetu????
    Od: "news" <k...@4...pl>

    wymagane zgloszenie do urtip (swiadczenie uslug telekomunikacjnych) oraz
    wpisany taki zakres dz.gosp. w rejestrze

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!

  • 2. Data: 2003-07-02 21:14:09
    Od: "mode" <m...@n...pl>

    > wymagane zgloszenie do urtip (swiadczenie uslug telekomunikacjnych)
    > oraz wpisany taki zakres dz.gosp. w rejestrze.
    i jeszcze lacze musi byc legalne w rozdzielaniu
    np. neostrada+ jest nielagalna w dzieleniu lacza

  • 3. Data: 2003-07-03 08:09:45
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    Popraw godzine

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 4. Data: 2003-07-03 11:05:01
    Od: "Tomasz Chojecki" <p...@w...pl>

    Użytkownik "mode" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > i jeszcze lacze musi byc legalne w rozdzielaniu
    > np. neostrada+ jest nielagalna w dzieleniu lacza

    Witam,

    To troche dziwne bo 2 miesiące temu instalowałem neo+ i technik który
    przyszedł powiedział ze w ramach jednego lokalu jest możliwe dzielenie łącza
    bez przeszkód. Chyba że wprowadził mnie w błąd.

    Pozdrawiam

    Tomasz Chojecki

  • 5. Data: 2003-07-03 14:01:21
    Od: "Nowak Ł." <n...@w...pl>

    > przyszedł powiedział ze w ramach jednego lokalu

    witam
    no wlasnei w ramach 1 lokalu, czyli np mieszkania gdzie jest ta usluga, a
    nie np bloku, bo to jest roznica, troche bezsensu sprzedawac internet w 1
    pomieszczeniu:))) no chyba ze jakas kafejka,
    pozdrawiam Nowak Ł.

  • 6. Data: 2003-07-03 14:27:17
    Od: poreba <d...@p...com>

    "mode" <m...@n...pl> popełnił 02 lip 2003 na pl.soc.prawo utwór

    > i jeszcze lacze musi byc legalne w rozdzielaniu
    > np. neostrada+ jest nielagalna w dzieleniu lacza
    Hm, myślę sobie takim tokiem:
    nielegalna-niezgodna z istniejącym prawem-prawo: ustawy, rozp.
    zarz. uchwały itd.
    Możesz podać jakąś podstawę prawną wg której jest zabronione
    "dzielenie łącza"?
    Umowę zawartą z... i Regulamin operatora pomijam,

    BTW prawnicy nasi: Czy łamanie umów jest "nielegalne"?
    Chyba "obraża" porządek prawny itd. ale czy można użyć
    określenia "nielegalne"?

    --
    pozdro zaciekawiony
    poreba

  • 7. Data: 2003-07-03 20:43:03
    Temat: Koncesja na dostarczanie ninternetu????
    Od: Grzegorz <g...@w...pl>

    Witam
    Szanowni grupowicze,
    Ostatnio wyczytałem w internecie, iż aby udsotępniać internet należy mieć
    odpowiednią koncesję. Chciałbym się zapytać czy to prawda.
    Czy żeby udostepniac internet nie wystarczy miec firme i kupic lacze np od
    tepsy, a nastepnie rozdzilic je na chetnych uzytkownikow i zbierac za to
    kaske jako za wykonana usluge? Prosze o rozchcwianie moich watpliwości
    dziekuje i pozdrawiam

    Grzegorz

  • 8. Data: 2003-07-03 21:12:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Jul 2003, news wrote:

    >+ wymagane zgloszenie do urtip (swiadczenie uslug telekomunikacjnych) oraz
    >+ wpisany taki zakres dz.gosp. w rejestrze

    AFAIK drugie jest warunkiem pierwszego :) (bez wpisu nie przyjmą
    zgłoszenia). Kolejność może być istotna jeśli ktoś nie ma wpisanego
    i zacznie załatwiać równolegle (szkoda znaczków ;)).

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2003-07-03 23:46:09
    Od: Grzegorz <g...@w...pl>

    mode wrote:

    > i jeszcze lacze musi byc legalne w rozdzielaniu
    > np. neostrada+ jest nielagalna w dzieleniu lacza

    myslalem raczej o laczu dsl
    ttuaj nie ma mowy o niemoznosci rozdzielania :)