  • 1. Data: 2005-01-23 19:43:53
    Temat: Re: pobicie
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > czasie ! W końcu policja pojawia się w domu. Ogólnie z rozmowy wynika, że
    > jak chcę to mogę zrobić obdukcje lekarską za 150 zł i wtedy będą działać.

    Ciekawostka .... moze jeszcze wskazali ci lekarza ? Mozna byloby o tym
    niezly artykul napisac.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 2. Data: 2005-01-23 19:48:42
    Temat: pobicie
    Od: Jacek <m...@...pl>

    Witam
    Jest po 22 wracam z przyszłym teściem z baru (kończenie kawalerskiego :) ).
    Nieopodal klatki w bloku, w którym mieszka "teść" przybiega do mnie duży
    pies i próbuje skoczyć na nogi, więc go odepchałem. Za chwilę przybiega
    właściciel psa i się pyta co chcę od jego psa. Odpowiadam, że nic, i za
    chwilę dostaje od niego z pięści pod oko. Chcę się bronić, lecz teść mnie
    odciąga, gdyż byliśmy pod wpływem alkoholu... Teść dzwoni na policję.
    Przyjeżdza patrol interwencyjny z tym, że napastnik domyślając się co zrobi
    teść czeka pod klatką i opowiada im swoją wersje wydarzeń, wcześniej
    zabezpieczając się dzwoni po kumpli na świadków, których nie było o tamtym
    czasie ! W końcu policja pojawia się w domu. Ogólnie z rozmowy wynika, że
    jak chcę to mogę zrobić obdukcje lekarską za 150 zł i wtedy będą działać.
    Jednak z powodu, że lada dzień dzień śluby jestem bez grosza przestarszyłem
    się tą kwotą (zapewne alkohol też miał w tym udział, teraz żałuje że nie
    wydałem tych 150 zł) mówię, że nie stać mnie. W odpowiedzi informują mnie,
    że mogę obdukcję lekarską zrobić u lekarza 1-ego kontaktu. Czy to prawda,
    wystarczy obdukcaj od takiego lekarza ?
    Druga sprawa to ten pies nie był na smyczy i bez kagańca. Kiedy tęść mówi im
    żeby sprawdzili czy ten pies jest wogóle rejestrowany, odpowiadają że nie
    ma jak bo urzędy nieczynne. Odjeżdzają...
    Takie groźne psy posiada w bloku jescze kilku tak jak napastnik
    przesterydowanych blokersów. Dlatego mam pytanie do kogo należałoby się
    zgłosić aby się nimi zajeli. W dzień, dzień droczą, szczują te psy, w końcu
    dojdzie do tragedii.
    Jestem na siebie zły, może należało podjąć obronę i walczyć ... ?

  • 3. Data: 2005-01-23 20:11:43
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    Ciekawostka .... moze jeszcze wskazali ci lekarza ? Mozna byloby o tym
    niezly artykul napisac.

    Nie ciekawostka tylko norma. A jesli chodzi o obdukcje to mozesz zrobic u
    lekarza "kazdego kontaktu" - czesto robi sie np na pogotowiu przy udzielaniu
    pierwszej pomocy (teraz juz na to za pozno wiec musisz sobie zaplacic - w
    moich stronach okolo 70-80 zl). Potem Policja powola bieglego ktory na
    podstawie tej obdukcji wyda opinie co do chartakeru obrazen i ich skutku tj
    rozstroju zdrowia/naruszenia czynnosci narzadu ciala.
    W tym przypadku i w dodatku w najlepszym razie (bo jak widac obdukcji nie
    zrobil a czas ucieka tj facet goi sie) bedzie to skutek w postaci rozstroju
    zdrowia lub naruszenia czynnosci narzadu ciala na okres ponizej 7 dni co na
    mocy art. 157/2 kk jest scigane w drodze skargi prywatnej. Spowoduje to taki
    oto skutek, ze prokurator odmowi objecia tego czynu sciganiem z urzedu z
    uwagi na brak interesu spolecznego (po mu jedna sprawa bez bolu spadnie)
    pouczajac jednoczesnie pokrzywdzonego, ze moze sobie wniesc skarge
    prywatna - oplata 300 zeta na starcie. Z uwagi na ewnetualny wyrok i wymiar
    kary (ktory bedzie smiesznie maly) oraz trudnosci ze sciagnieciem kosztow od
    skazanego lepiej dac se spokoj, a kase wydac na kolejne browary z tesciem

    Cezar

  • 4. Data: 2005-01-24 13:52:57
    Od: Marek mszyma Szymański <no.spam.mszyma@nos_pam.gazeta.pl>

    Witam,

    Użytkownik "Cezar" <...pl> napisał
    > skazanego lepiej dac se spokoj, a kase wydac na kolejne browary z
    tesciem
    A przy tym - taki Teść z którym można na piwo wyskoczyć
    i z którym masz "bojową przeszłość" to skarb -
    - warto w te kolejne browarki inwestować.
    W razie problemów z Teściową - będzie po Twojej stronie;)
    --
    Pozdrawiam,
    Marek mszyma Szymański, Gdynia

  • 5. Data: 2005-01-24 21:25:05
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > W razie problemów z Teściową - będzie po Twojej stronie;)
    W razie problemów z teściową to warto z tym "blokersem" i jego pieskiem
    dobrze żyć. Teśc może być za małym argumentem ;)

    PawełJ