    From: "spiver" <...@...x>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: art. 286 kk
    Date: Wed, 8 Jun 2005 17:37:48 +0200

    mam nastepujace pytanie ... sprawa dotyczy aukcji internetowych, jedna osoba
    kupila cos, wplacila pieniadze i nie otrzymala ani ich zwrotu ani towaru z
    aukcji. zglosila sprawe na policje gdzie pozniej sprawa ta trafila do
    prokutaruty. jaki wyrok moze dostac osoba winna, ktora przyznala sie do
    winy, oddala pieniadze osobie poszkodowanej po wezwaniu na policje,
    przeprosila te osobe oraz zgodzila sie poddac dowolnemu wyrokowi ? pytam
    osoby doswiadczone i obeznane w podobnych przypadkach, bo o wyroku to wiem
    ze moze byc kara pozbawienia wolnosci od 6 mscy do lat 8 bodajze, lecz w
    takich okolicznosciach jaka kare sie przewaznie dostaje ? dodam ze "kwota
    oszustwa" wynosi 71 PLN, prosze o odopwiedz, z gory dziekuje