  • 11. Data: 2004-11-13 21:32:19
    Temat: Re: aplikacja sdowa + koniec
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Zbigniew Jablonski"

    > hihi jeden z sedziow juz zartuje , ze aplikanci
    > beda urzadzac ,,polowania na sedziow na ulicach'' :)

    :-) Będzie jak w Austrii. Mój znajomy tam będący prawnikiem żartował, że
    absolwenci prawa słysząc o wypadku drogowym natychmiast sprawdzają, czy
    czasem nie zginął jakiś sędzia lub notariusz.
    Wiem też, że podobnie jest w Holandii, liczba etatów jest wyczerpana, a
    absolwenci prawa nie liczą na etat np. sędziego. Dziwili się, że w Polsce
    można tak po prostu po studiach odbyć aplikację i już się orzeka. Kwestię
    polskich wynagrodzeń sędziów dyskretnie przemilczałem.

    > cos cicho sie o tym projekcie zrobilo ostatnio....

    Cały czas jest w komisji sejmowej. Jego losy można śledzić na stronach
    sejmowych. Myślę, że nie wpłynie do Sejmu w tej kadencji. (z oczywistych
    przyczyn).

    Pzdr.

    Marek