  • 1. Data: 2004-11-11 19:06:38
    Temat: antyradar?....
    Od: "b" <b...@p...onet.pl>

    Mam pytania:
    czy prawnie dozwolone jest trzymanie antyradaru w aucie?
    Czy mozna go uzywac?
    Jakie sa ewentualne konsekwencje jego stsowania?
    Gdzie ,w której ustawie jest jakas wzmianka na ten temat?
    bardzo proszę o info na ten temat?
    pzdr b

  • 2. Data: 2004-11-11 19:30:57
    Temat: Re: antyradar?....
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > czy prawnie dozwolone jest trzymanie antyradaru w aucie?
    tak
    > Czy mozna go uzywac?
    nie
    > Jakie sa ewentualne konsekwencje jego stsowania?
    konfiskata+sąd grodzki=grzywna
    > Gdzie ,w której ustawie jest jakas wzmianka na ten temat?
    prawo o ruchu drogowym
    > bardzo proszę o info na ten temat?
    prosze bardzo
    > pzdr b
    b pzdr

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-11-11 19:40:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "b" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Posiadanie antyradaru, to wykroczenie. Nie jest ważne, czy jest włączony.
    Wynika to z kodeksu wykroczeń.

  • 4. Data: 2004-11-11 21:06:54
    Od: scream <s...@...pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > tak

    nie wprowadzaj ludzi w błąd
    nie jest dozwolone
    poczytaj PoRD

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2004-11-11 21:22:23
    Od: "Olifant" <p...@o...pl>

> [...]
    > Czy mozna go uzywac?
    > Jakie sa ewentualne konsekwencje jego stsowania?
    > Gdzie ,w której ustawie jest jakas wzmianka na ten temat?

    -----

    Witam, jak sie nie mylę to chyba mandat do 300 zł i 3 pkt karne. Posiadać
    można, ale nie można uzywać lub posiadać w stanie wskazującym na gotowość do
    użycia :) Czy jakoś tak..... Ogólnie mówiąc mogą się czepiać i mają
    podstawy.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-11-11 21:25:11
    Od: scream <s...@...pl>

    Olifant wrote:
    > Witam, jak sie nie mylę to chyba mandat do 300 zł i 3 pkt karne. Posiadać
    > można, ale nie można uzywać lub posiadać w stanie wskazującym na gotowość do
    > użycia :) Czy jakoś tak.....

    "Zabrania się wyposażania pojazdu w urządzenia informujące o działaniu
    sprzętu kontrolno-pomiarowego używanego przez organy kontroli ruchu
    drogowego lub działanie to zakłócające albo przewożenia w pojeździe
    takiego urządzenia w stanie wskazującym na gotowość jego użycia..."

  • 7. Data: 2004-11-11 21:36:47
    Od: "Olifant" <p...@o...pl>

> [...]
    > drogowego lub działanie to zakłócające albo przewożenia w pojeździe
    > takiego urządzenia w stanie wskazującym na gotowość jego użycia..."

    No właśnie, tylko co to jest stan wskazujący na gotowość użycia ??
    Interpretacja przez policjanta może być według swojego uznania.....
    Wydaje mi się, że np dla jednego taki stan to schowany antyradar w
    schowku.....a nie wskazujący to antyradar w bagażniku zapakowany w pudełko.
    Nie ma dokładnie tego sprecyzowanego.

  • 8. Data: 2004-11-12 06:50:43
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > nie wprowadzaj ludzi w błąd

    To teraz uscislij ... "gotowego do uzycia".