  • 1. Data: 2005-12-14 19:25:12
    Temat: apelacja postanowienia o zniesienie współwłasności w cześci
    Od: "renia" <p...@w...pl>

    Czy jeśli zgadzam sie co do podziału nieruchomości przy zniesieniu
    współwłasności w naturze a mam zamiar kwestionować nakłady poniesione na tę
    nieruchomość i co za tym idzie rozliczenie finansowe mam prawo żadać
    przekazania tej czesci nieruchomości co do której postanowienie nie zostaje
    zaskarżone czy musze czekać na rozpatrzenie przez sąd okregowy apelacji na
    cżeśc postanowienia która dotyczy tylko rozliczeń